Helgen

Igår fredag, for jag och barnen och hälsade på min farmor och farfar på lite fika. Farmor (Karin) hade stickat jätte fin kofta med tillhörande mössa till Jamie, Nelly ville ha en likadan, så hon skulle få en hon också :)

Sen erbjöd sig min bror Andreas att låna barnen över natten, Nelly vart överlycklig. Men Jamie fick stanna hemma med mig då han håller på få tand nummer två. Så han sover som sagt ff lite oroligt. Nelly hade haft det jätte bra, de hade kollat på lejonkungen och myst i massor, så hon tyckte det skulle bli tråkigt att komma hem till mamma igen. haha!

Idag har vi inte hunnit med så mycket, varit och handlat och så. Sen blir det go middag hemma hos Agge :)

 

Ha en bra lördag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0