Taco kväll

Idag har vi varit på taco kväll på dagis, föräldra rådet hade anordnat en taco middag för alla barn, föräldrar och syskon. Var uppskattat av alla , även Jamie var med och fick smaka lite :)

Ja förut klagade jag jämt på att jag var trött, men nu har det blivit tvärtom. Jag är så pigg på kvällarna, skulle lika gärna kunna ta en jogging tur känns det som, vet inte vad som hänt. Skulle önska att jag kunde lägga mig vid 22 tiden på kvällarna och vara utvilad på morgon istället, men icke! Man är ju ALDRIG nöjd, eller hur?

Nej nu ska jag ta och tvinga mig själv i säng och försöka blunda. Saknar min fina Nelly gör jag också.


God natt! :) 




        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0