Tisdag

Ja idag är det...tydligen tisdag! Snacka om att man blir dagvild nu när man är mamma ledig!
Jag har jobbat natten som var, tog på mig ett extra pass. Tur jag har min snälla kusin Ida som nästan alltid ställer upp och är här hemma med barnen så jag kan jobba. Egentligen skulle jag faktiskt inte vilja jobba alls, men vi behöver det jag och barnen om man ska få det att gå runt här hemma och kunna hitta på nånting roligt med de. Man blir ju som sagt inte rik på att vara ensam och dessutom mamma ledig.

Nog pratat om det, idag blev jag och barnen bjuden på middag hemma hos Petra och Johan! Nelly och Tyra lekte inne på hennes rum ett x antal timmar innan vi for hem. Är så kul nuförtiden när de blivit lite "äldre". De leker mycket bättre med varandra nu än för bara ett halvår sedan.

Nej jag lovade mig själv en tidig kväll, så nu är det bäst att man kryper ner i sängen! Ha en bra kväll alla! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0