Paus!

Ja jag har haft en blogg paus, har varken haft tid ork eller lust, men nu går det mot ljusare tider och allt känns lättare och bättre, även jag är mycket piggare och gladare! Älskar våren och sommaren! :)

Ja vad har hänt då? Min lilla (stora) tös har fyllt 6 år, vart tar tiden vägen!? Jamie fyller 1 år snart i börjar på april. Till helgen ska Nelly få ha badkalas för alla sina vänner och på söndag har vi för släkten!

Har även varit och badat mycket med barnen på helgerna då både jamie och Nelly älskar det, synd bara att det är svårt att ha med sig kamera och knäppa bilder..

Är så sugen på att tapetsera om mitt sovrum, har hittat en tapet som jag bara älskar!




 

Fin va? :)

 

Barnen sover så nu ska jag krypa ner under en filt i soffan med massa tända ljus och njuta av tystnaden! :)

 

 

Älskade gryn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0